31 Mart 2013 Pazar

Doğum günüüüüü:)

Önümüzdeki Pazartesi map kusumun 2. doğum günü,gecen yıl öylemi yapsak böylemi yapsak kimi çağırsak nasıl kutlasak derdine öyle çok düşmüştük ki günün sonunda yorgunluktan çılgına dönmüş,ağlamaktan sesi kısılmış bir bebe,neye uğradıgını anlayamamış bir anne ve ben size dememişmiydim diye  söylenen bir babayla kala kalmıştık:)
  Bu yıl malum tecrübe sahibiyiz ;) Birazda kıdemli anne olarak ahkam kesmeyi kendime hak görüyorum (ah umarım bu cümleyi çok çocuklu,büyük çocuklu anneler-özellikle de annem okumaz:)
  Planlı olmak çok önemli azizim diye lafa baslamalıyım sanırım,zira amaaan oda bişey mi yarım saatte yapıveririm diye sallayıp durdugum kurabiye yapma işini son ana bırakınca makyajımı yapıp çocuğumu kucagıma alıp salınarak gecirmem gereken saatleri üstümde mutfak önlüğü yüz göz unun şekerin içinde yetişmiyoooooo diye zırlayarak gecirdim,neyse neyse kötü örnek örnek değildir..
  İşe nasıl bir kutlama yapmak istediğime karar vererek basladım,neyi istemediğinizi bilince istediklerinize karar vermek cok vakit almıyor,bir kere kesinlikle çok yakınlarımızla samimi ,sıcak sohbet edebileceğimiz çocukların hırpalanmayacagı bi gün gecirmek istediğimize karar verdik misafir sayımızı bu şekilde ayarladık,menü olarak asla yenmeyeceği bastan belli olduğu halde sırf yapılmış olsun diye hazırlanmış ve sonucunda israf edilmiş seylerdense genelde herkesin sevebileceği yapımı çok zaman almayan doyurucu sevimli şeyler hazırlayalım dedik,henüz netleşmemiş olmakla birlikte şu ana kadar karar verdiklerim
Pizza
Kumpir
Cup cake(yerine dereotlu peynirli birşeylerde olabilir)
Şeker hamuruyla süslenmiş kurabiye
Çikolata kase içinde fıstık ve badem ezmesi topları
Vee Allah sonunu hayır etsin el emeği göz nuru pastam :)
Süsleme için grapon kagıttan peçete süsleri yaptık




misafirlerimize vermek için mama kavanozlarını yine grapon kağıt biraz kurdela ve yapışkan nazarboncuklarıyla süsledik,içlerine çakıl şekerler,kuş lokumu ve renkli badem şekerleri koyduk,Masal gündüzleri pek uyumayan bir bebek olduğu için bunlarla geceleri uğrastım,1-2 ufak süprizimiz daha olacak ama vakitle ilgili sıkıntılarımı halletmem lazım:)
Bunlarla uğrasmak iyi geliyor,kafamı dagıtıyorum,uğrastıgım şey beğenilirse çocuk gibi seviniyorum,o yüzden bu kadın delirmiş mi niye gece gece bunlarla uğrasıyor demeyin :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder